8/13/2009

Lite fotande.




Idag har Johannes och Sandra varit här. Vi tog lite kort på William. Tänkte jag ska göra en tavla med han i svart/vitt. Vart ett nakenkort där Martin håller upp han utomhus. Jättefint blev det. Man behöver ingen Birgittas atelje när man har Sandra=)
Annars så har jag målat lite fönster idag. Råkade somna med Wille, så Martin kom hem och väckte oss. Är så hemskt trött. Blir kanske så med detta höstrusket som är nu. Till helgen ska Martin & jag åka till Sundsvall å handla. Blir väl lite Barnens Hus ochså, så Wille får lite nya leksaker. Ska köpa bildelar ochså så vi får igång Combon igen. Martin kan ta den på jobbet sen när jag behöver bilen. Nu somnar jag snart......godnatt på er.

3 kommentarer:

Nissen sa...

Cool kille! Tänk att sonen hann före sin far när det gäller att tatuera sig:)

Elisabet sa...

Ja visst är han=)Har du tagit bort din blogg?? Är du hemma nu eller? Hör gärna av dig eller kom bara förbi.

MiansArt sa...

Såg bilden på Sandras blogg!!
Hon är helt otrolig!!!
Den bilden skulle jag vilja köpa en förstoring på.