8/19/2009

Åter en tur till Sundsvall.


Blev 2 49:-bord från Ikea. Eftersom vårt gamla bord nere var så stort så ville jag ha mindre, men....

....då såg jag att vi hade ett Folke Ohlsson-bord. En känd Dansk designer. Då kanske man inte bara kan slänga in det i förrådet.

Blev även storhandling av mat, parfym till Martin och leksaker till William. Felicia & mamma shoppade en massa också.

Vi firade 10 år förlovade i förrgår så då köpte jag en parfym till Martin igår. Hans favoritdoft VanGils- Between Sheets. Jag fick en stor bukett med blommor. Jättefina=) Tänk va tiden går! Sjukt att det redan gått 10 år!! Jag känner mig inte så gammal;)

3 kommentarer:

Nissen sa...

Tycker du ska berätta för världen om den fantastiskt fina kvällen din pojkvän och två goda vänner fixade *vink vink*;)

Sandra sa...

Grattis =D

Elisabet sa...

Tackar.