8/07/2009

Inflammation i ryggen IGEN!!!=(

Såklart, så räcker det inte med influensan! Nu har jag fått muskelinflammation igen i ryggen. Hade förut när jag jobbade inom vården, när en tant vägrade hjälpa till att ställa sig upp. Hon tyckte vi var hennes små betjänter så hon inte skulle behöva göra nånting. Så fruktansvärt ont som det gjorde!! Denna gången är det för att jag snelyfter när jag ska plocka upp Wille. Måste börja träna=) Är så yr och konstig. Väntar bara på att Martin ska komma hem med Ipren och Zon. Mådde så hemskt illa i morse, så jag var tvungen å ringa syrran, så hon kunde hämta William. Hoppas man mår bättre snart. Ska lägga mig igen så man är kry till på Söndag....

2 kommentarer:

MiansArt sa...

Du får krya på dig gumman !!
Kram

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra