8/23/2009

Grillat och dans...var det tänkt.

Gjorde grillspett med en massa godsaker på. Vitlöksåsen som är så god=) Martin gjorde råstekta potatisar, som var supergoda med mycket kryddor och timjan. En bål blev det ochså till mig & Cicci med bär och melon som var supergod.

Regnade tyvärr så mycket så det blev istället filmkväll. Alla var ändå så stinna efter maten så vi fick inte nån lust till att gå på nöjet, där dansen var med Blenders.
Kollade på Bedtime Stories, som nog var mer en barnfilm, för den var inte så bra.
Typiskt att det ska regna som ett tok, när jag för en gångs skull ska ut=(..........

...men det var ganska skönt att krypa ner under täcket.

Färgade håret mörkt också. Tror jag passar bättre i det.

6 kommentarer:

MiansArt sa...

Vad fin du vart!!! :)

Elisabet sa...

Tackar=D

Nissen sa...

vad är det jag alltid sagt;)

Sandra sa...

Va fin du blev i håret :) Hoppas allt är bra med er, tycker att ni kan komma ner och hälsa på snart! Hälsa Martin och ge William en myskram från mig ;)

Elisabet sa...

Tack så mycket=) kanske det Tommy. Ska pussa lillgrabben från dig Sandra=)

Cissi sa...

Du blev jätte fin i håret :) såg att de va nåt som va annorlunda när vi va hos er, men kunde inte riktigt komma på vad. Skit snyggt blev de iaf som sagt å du passar jätte bra i de :D
Tack för senast så kommer vi förbi nån kväll senare i veckan, kram