3/01/2010

Slut i kroppen

Idag tog jag William i vagnen och gick till Camilla å hälsade på henne och lilla Vincent. Drack kaffe och försökte hålla en konversation. William har hur mycket energi som helst nu när han blivit pigg igen, så man fick hämta han från deras kamin hela tiden "han tyckte den var väldigt intressant" Väldigt kul att de är födda nästan samtidigt. Tänk vilket gäng det kommer bli i byn när alla växer upp=) Grannen till Camilla fick också en liten pojk för en månad sen. Verkar bara bli grabbar=) Lite jobbigt för dom att hitta tjejer sen så Tessan jag bokar din flicka till Wille;) Efter så gick vi en promenad runt Mon och nu när jag kom hem så la jag Wille och skottade en massa ute. Det har inte kommit lite snö!!!!.....shit jag trodde jag skulle dö på fläcken!

Va håller Panduro på med? Över en vecka sen jag beställde! Hoppas det kommer snart=) Nu ska jag på stan och handla allt som är slut, så hej på ett tag.

1 kommentar:

Tessan sa...

Hihi ;-)