3/21/2010

80 tals festen

Martin på partyhumör!!=)
Mattias stretchar musklerna.
Nån annan som visar upp sig???
Jag, Sara & Veronica
Jeanette, Cicci & Maja Lisa
Martin & Pudelrockaren Daniel
Martin, Daniel & Mattias
Cecilia
Denny & Jeanette vann bäst klädda.
En pussredo Mattias=)
Hm..vill du inte ha en puss??
Lollo på språng..
Cicci och.......nån sliskig blondin=)
Martin försöker.....äta upp mig!

Denny.....eller är det Captain Jack Sparrow???
Cicci & Mattias
Partypinglan Lollo=)
Mattias "den enda personen med skjorts i Mars"
Explosionen=)
Cicci tyckte Martin såg ut som en explosion på kortet=)
Denny i rockutstyrsel.
Förfest hemma med Mattias, Cicci, Denny & Jeanette.

Ja igår hade vi förfest hemma & sen for vi ner på 80-tals festen. Känner mig inte allt för kry nu=/ Sånt man får ta antar jag efter en massa bål som slutade med en hel massa besök på toan och sen har man gjort bort sig för ett år framöver. Hmm....man beter sig som en fjortis i fyllan. Efter två försök att gå hem så insåg jag att jag kan inte pga allt vingel. Efter ett tag så hittade jag en snäll själ som skjutsade hem mig=) Skönt att komma hem!!
Nu väntar jag på vår lilla ängel som varit hos Farfar i natt. Hade nog hellre varit hemma med han tror jag=) Det är alltid kul tills man blir för full, som jag för det mesta blir.
Nä imorgon blir det jobba för hela slanten. Ska på skolan och måla toaletten och en trappa och sen har jag 2 bord att måla också.
Nu ska jag sätta på lite kaffe och gosa me Wille=)

1 kommentar:

Maja Lisa sa...

Du gjorde verkligen inte bort dig! Dålig har nog alla blivit nån gång och huvudsaken är att man kommer hem välbehållen :) Tyckte det va himla skoj iaf..Härliga bilder du fick till.Mattias va helt klart näst hetast efter min karl då förstås hehe /Kram