3/10/2010

Nu har vi varit på BVC

Martin kunde inte motstå frestelsen att ge Wille chokladsås, så det blev ett långt bad i badkaret efteråt. Tydligen ska man inte säga till Martin att -Det gör inget om kläderna blir skitiga för jag ska ändå tvätta dom. När jag tittade på han nästa gång så var han såhär=) Vi var så trötta i morse!! Wille vaknade klockAN 05!!!!........FY FÖR TIDIGA MORNAR! Men efter man sovit 2 timmar när han blev trött igen så kändes det okej.Varit på BVC idag och Wille vägde nu 8580 gram men som vanligt så tjatade hon om smör i maten. Blir så less men har bestämt mig för att inte lyssna så mycket på henne. Kurvan på BVC är ju faktiskt bara en riktlinje som inte alla barn följer. Jag var själv väldigt liten när jag var i hans ålder, men det blir ju så när man är väldigt rörlig och nästan aldrig stilla. Huvudsaken är att han inte mår dåligt och inte ser mager ut. Han äter ju hur mycket som helst!!=)Både till lunch och middag så äter han en hel burk mat och en yogurt. Frukosten en tallrik gröt eller Välling och sen ost och macka och sen lite olika grejer som mellanmål tex banan och yogurt och Välling på kvällen. Nu för ett par dagar sen så började han gå utefter möbler så han är nog snart redo att gå=)
Nä nu ska jag sy lite till å sen är det godnatt=)

2 kommentarer:

Sophie Kindgren sa...

Hej hej =) Jag har aldrig blonderat hela håret på engång, jag drar alltid massa slingor i hätta istället, och då använder jag det startakste sling/blek medlet. så jag vet inte exakt hur du kan göra nu, men jag skulle testa dra massa slingor, sen använda silvershampo. jag använder ett som är jätte bra, http://www.bangerhead.se/sv/artiklar/schampo/silverschampo/eugene-perma-cycle-vital-silver-schampo.html

Sen slingmedlet jag använder är.
http://thingsyouremember.blogg.se/images/2009/m1_super_slingor__pboxx-pixelboxx-118835_300dpi_1772h_1772w_42021384.jpg

Elisabet sa...

Tack så hemskt mycket för tipsen=)