3/24/2010

Igår och idag.

Mamma myser med William och kollar på Äntligen hemma.
Cicci & William leker me mobilen.
Ojojoj va hurtig jag var igår=) En promenad på morgonen och sen ett pilatespass och sen på eftermiddan så gick Cicci hit så vi gick på promenad också. Senare på kvällen kom Mamma hit och sov över till idag så tyvärr Tessan så hann jag inte med babyrytmiken. Men det kommer ju fler gånger=) Idag for Mamma, Wille och jag till syrran en sväng och sen ner på stan för att handla. Har nu nyss kommit hem från Hilda. Måste ju låta Maria få sig en Willedos innan dom far iväg på jobb=)
Nu ska jag hjälpa mamma å betala räkningar. Hon sover över tills imorgon. Imorgonkväll ska jag jobba på Skärvstagården till 21, så snart är det godnatt så man orkar med morgondagen.

1 kommentar:

Sandra sa...

hallå, rösta på mina bidrag på min blogg! =D

gör gärna reklam på din blogg också, för det är tydligen många som läser den, det skulle uppskattas!