9/29/2009

Svenska Hollywoodfruar.


Kollade på Svenska Hollywoodfruar.......oj oj säger jag bara!! I det senaste programmet så sa den jag tycker är absolut knäppast att -om din man vill ha sex så är det din plikt som fru att tilfredställa hans behov. What!! Så om man själv inte vill spelar ingen roll. Det är många saker jag reagerar om mot den kvinnan, också det hon sa om att hon alltid tänker på sig själv i första hand. Ska inte barnen komma i första hand?? Förvånar mig inte att hon inte har några vänner som ständigt klankar ner på allt ock alla. Ingen annan verkar ha nåt värde. Maria Montegami däremot tycker jag verkar vara en snäll person. Lite klantig men snäll=) Kul program att titta på. Tänk vika skillnader det är mellan olika "klasser" Jag är nog faktiskt hellre fattig ock lycklig än som Ankan bitter, rik ock elak. Hon har ju inget eget liv utan verkar bara vara hans lilla skyltdocka. För feg för att erkänna det så blir hon en översittare istället....

1 kommentar:

MiansArt sa...

Kollade lite på det igår....hmmm...tycker faktiskt synd om dem.
Det är ju inte speciellt smickrande för dem utan tvärtom... det dumförklarar ju dom....
Puckade svenska "blondiner".... hmmm hur smickrande är det????