9/12/2009

Lördag kväll

Idag skjutsade jag Martin till darttävlingen i Långsele klockan 2 och efter det så for William och jag till syrran en sväng och hälsade på småkusinerna. Efter det for vi hem och jag lagade mat . Det blev fiskbullar i dillsås och potatis med en sallad. Martin är inte förtjust i det så då passade det nu när han är borta. Anars har William och jag legat framför tvn, lekt ock badat. Är så svårt att underhålla han på kvällen för om han fick bestämma så skulle han sova kl 20. Brukar försöka hålla han vaken till 21, 21:30 för då sover han bra hela natten till 7 eller 8 på morgonen. Jag är kanske inte så spännande att läsa om, för jag är inte en sån person som gillar å gå ut ock festa varje helg, utan i såfall ska det vara nåt speciellt. Alla kan inte vara spännande att läsa om=) Jag har festat mig mätt, och det är ju ganska mysigt att vara hemma och mysa också=) Imorgon blir det ganska mycket att göra. Ska hämta Martins mammas lastbil och en släpvagn och sen fylla dom med allt skräp som ska på tippen på Måndag. Ska nog gå och lägga mig strax ,är supertrött!! Så godnatt på er!!

Inga kommentarer: