9/10/2009

Morgonpromenad


Kändes verkligen som man var uppe med tuppen. Ingen annan verkade vara vaken och det var alldeles kyligt i luften. William låg snällt i vagnen och höll på att somna. Bara så fruktansvärt tråkigt att promenera själv. Tvingar mig själv att ta promenader varje dag, men helst vill man ju bara krypa ner under täcket å sova=) Jobbigt dom första dagarna men sen får man ju faktiskt mersmak, så det är inte så farligt. William vaknade klockan sju, men det gjorde ingenting att kliva upp nu på morgonen för han har sovit så bra hela natten. Igår däremot så var jag knäckt. Han vaknade flera gånger på natten och sov bara en halvtimme på förmiddan. Lovade granne att jag skulle hjälpa henne städa dotterns rum idag, så det blir väl en massa sortering av leksaker idag också. Tänkte försöka kasta ut det sista ur hobbyrummet så jag kan beställa tapeter snart. Funderar på nån billig rustatapet, för det är ju trots allt ett hobbyrum och dom har fått in ganska fina nu. Funderar på den här. Tänkte bara ha den på en vägg där jag ska ha hyllor med lådor längst hela väggen

Inga kommentarer: