9/18/2009

Dessa dagar som varit...

Idag har William ock jag varit på stan ock shoppat en massa nya kläder till han. Han växer så fort så nu är det storlek 68 som gäller. Känns så hemskt att man måste lägga undan hans gamla kläder. Han börjar bli så stor!=) Var även in till Elaine ock hälsade på. Trodde hon var i Stockholm, men där satt hon innanför fönstret på stan=) Var en sväng & fikade på hennes lunch.
Har inte skrivit på några dagar ock det beror på vår lilla son som kommit in i en fas där han absolut inte vill vara själv. Inte leka själv m.m Han använder oss som sin kropp. Aningen frustrerad över att han inte kan ta sig nånstanns=) Vad mer har hänt jo jag har målat möbler när William sovit "lägger ut dom på andra bloggen sen" Haft besök av lilla Tyra ock Louise.
Tyra skulle byta blöja på William, var jättekul tills han kissade på henne ock över soffan. Han är som en liten sprinkler när han sätter fart=) Dom kom klockan 8 på morgonen, så det var tur vi hade klivit upp. Louise hade elektrikern hos sig, så då är det ju inte så kul att va hemma ock titta på han. Vi fikade istället ock Louise var jättesnäll ock hjälpte mig sortera ock bära ut all gammal färg som jag inte behövde ock en gammal hurts.
Idag fyller min kära bror Johannes 31 år. Grattis på dig lillgubben;) Paket kommer sen.
Imorgon ska jag åka till Sundsvall ock hämta Maria & Hasse på flygplatsen. Dom kommer hem från 2 veckor i Turkiet. Martins pappa har kommit hem från Sundsvall där han var på operation som tack å lov gick bra. Godnatt på er.

Inga kommentarer: