9/28/2009

Johannes fyllde år i helgen!!

Min lillebror David har varit här hela helgen också har Felicia sovit över, så det har varit lite bloggande ett tag nu.
Nu i helgen så fyllde min bror Johannes år. Säger inte hur gammal med risk för att såra hans känslor=)

Vi var ganska många. Hela vår familj ock sen Johannes flickvän Sandras familj. Ni kan se fler bilder på Sandras blogg längst ner på min blogg. Dom hade gjort en massa potatissallader ock sen tog alla med sig kött att grilla. Av oss fick han en byrå jag målat ock sen vad jag kunde se fick han presentkort på kläder, pengar ock lite annat smått å gott.

Hela gänget samlat.


TokFelicia=)

Farmor Maria ock Hasse var också med.

Självaste födelsedagsbarnet ock hans sambo.

Mamma med sina barnbarn Felicia ock Emilia.



Min syster Maria med William.

Syrran ock brorsan står å grillar.


William.

Felicia å William.
Var även bjudna till grannen på middag på kvällen, så man gick inte hungrig till sömns direkt. Annars har William å jag varit på stan med syrran å David en sväng å sen for vi ock åt Pizza med David å Dennis.....


1 kommentar:

sandra sa...

nej nej, han fyllde ju den 18e, inflyttningsfest var det ju ;)