1/16/2009

Långsam Torsdag.

Idag har det inte hänt mycket. Tänkte ha en städdag, men eftersom jag troligtvis fått en muskelbristning i magen så gör det för ont för att städa, eller ja jag får ta lite i taget. Är värst på kvällarna då det känns som man har ett stort öppet sår på magen som svider så man bara vill gråta. Ska till läkaren imorgon så han kan kolla vad det är ochså ska jag fråga vad man kan göra för att fixa det. Är säkert vila men jag har för mycket att fixa för att ha tid med det!! Naveln börjar bukta ut nu, så ibland ser det ut som en liten pussmun:)) Jaja nä nu ska jag gå ner och kolla på tv ett tag innan man ska lägga sig. Klockan 10:30 skulle jag vara på MVC, så jag hoppas bilen startar, för vi har 27 `C kallt nu..burr Alltid kallt i Forsmo! Tvi!!
Nä nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer: