1/16/2009

Åhh dessa läkare!

Var hos läkaren idag eller läkarna. Det var två stycken, tog 5 minuter så var jag ute igen. Konstigt att läkarna i Sollefteå får kalla sig läkare, eftersom dom inte kan någonting. Det ända som de trodde den brännande smärtan berodde på var HALSBRÄNNA!! Åhh vilka idioter!! Då gör det väl inte ont i huden/muskeln. Efter jag sagt att det nog var en muskelbristning sa läkaren - Ja det kan det vara. Frågade sen vad man kunde ta emot det eftersom jag inte kan ta Zon nu när jag är gravid, så den andra läkaren började leta i Fass, men efter ett tags letande så fick jag ändå inget svar.
-Ja du får väl vila bort det eller så försvinner det av sig själv, fick jag som svar....Hmm och dessa ska ha en fet läkarlön. Det är nästan så man blir arg! Nä i Sollefteå så får man bota sig själv och ställa egen diagnos. Inte finns det någon Doctor House i vår stad! Enda läkaren jag träffat som tagit en på allvar är Helena Erlandsson på kvinnokliniken. Tack och lov att man träffat hon annars skulle man inte ha någon tilltro alls på Sollefteå vård.

Inga kommentarer: