1/06/2009

Börjar bli väääldigt stressad!!

Jag vet inte hur jag ska hinna allt. Man vill ju gärna vara klar med allt ochså, men samtidigt så känner man att man kommer inte orka. Testade igår och montera ihop spjälsängen, men då fattas det skruvar som såklart är någon specialsak och inte hittade jag nyckeln till dom heller...pust! Jag har inget tålamod för sånt.Jag kan bli galen när det inte går som man vill...morrrr!!
Var ute och gick idag runt byn, men man känner att man skulle behöva göra det oftare. Fick skitont i vaderna! Mina dumma skor är en katastrof. Hala och eländiga. Dom verkar inte va gjord för att gå i iallafall, för hela sulan ligger helt plötsligt på sidan så man går på sko-skaftet..pust. Får panik på ekonomin! Hur ska det gå till att få barn och kanske ha några ören över efter räkningarna är betalda. Jag fattar inte att gubbar ska sitta och bestämma över hur mycket mammor ska få ut i mammapeng. Dom är så långt ifrån verkligheten det går att komma!! Bort med gubbarna och låt några mammor sitta och räkna ut budgeten istället! Kanske att jag kan komma ner på 7000:- för det som ska köpas som tapeter babysaker m.m Och vart ska dom pengarna komma ifrån? Jag är såå trött på pengar. Tydligen är det meningen att man alltid ska leva på minimum, medans gubbarna som bestämmer ser till att ha sitt på det torra.

Inga kommentarer: