3/24/2011

Snart så....

Wille lite morgontrött=)
Tyra & William myser
Imorgon bär det av mot Borlänge!!!!=) Martins resa blev tyvärr uppskjuten. Ska bli jätteroligt att komma iväg=) Vi ska bada, shoppa, åka på tomteland med barnen m.m
Idag har jag passat på att betala räkningar, sökt jobb m.m under tiden William var på dagis. Sen for jag ner och hämtade William och lämnade av han hos Hasse och Louise som var barnvakt under tiden jag for på Föräldrautbildningen........lika tråkigt som jag minns det. Var upp till mamma på sjukhuset en sväng också och idag gick hon fram och tillbaka i korridoren så hon har verkligen blivit bra fort=) Hon ska bli utskriven imorgon så då ska hon åka med oss till Bergsjö. Måste göra några pauser bara så hon får röra på sig för annars är det risk för blodpropp.

Ikväll har jag packat alla kläder m.m man ska ha med sig. Nu ska Martin frissas så det är väl bäst jag slutar knappra på datorn ett tag...godnatt på er.

1 kommentar:

lollo sa...

ha så bra nu=)
puss puss