3/03/2011

Packa väskan

Nu ska jag packa bb väskan ifall den lilla vill komma lite tidigare än beräknat.
Här är min packningslista.

MVC-journal
Patientbricka + legitimation
Förlossningsbrev
Godis
Cola- bra direkt efter förlossningen för energin.
Frukt
Schampoo, balsam, duschcreme, deo, hårborste, tandkräm, tandborste, lipsyl, lotion, hårsnodd, smink.
Kamera + laddaren
Bärbara datorn
Mobilen + Mobilladdaren
Blöjor
Stora Bindor
Tidningar
Pengar till parkering
Ombyten till bebis 3st + mössa.
Tunnare overall.
Snuttefilt
Gosenalle till bebisen
Mjukisbyxor, Tröjor, Underkläder, Sockar
Amningskupor
Napp
Mitt första år-bok
Lite kläder m.m till Martin ifall han måste stanna längre.
Väska till William med kläder, blöjor och nappar.


Med William så packade jag det mesta och hade en lapp på väskan med det sista som vi kastade ner innan vi åkte in. Jag hade aldrig klarat mig utan mina listor för när väl värkarna satte igång så blev man lite smått förvirrad=)

Inga kommentarer: