3/19/2011

Bytardag=)


Var på MVC i Torsdags och nu var viktkurvan på medel igen, blodvärdet var bra och allt annat så det är en liten lättnad=)
I förrgår städade jag och Wille hobbyrummet mm och jag blev så förvånad över hur duktig han var=) Han dammsög, stökade undan grejer, sopade, la julsakerna i en låda, packade upp maten och gav mig så jag kunde lägga in i kylskåpet m.m Han höll verkligen igång men senare på kvällen så var han sååå trött=)
Igår var en tråkdag med en massa snöfall så då blev det mest att stå och måla köket.
Idag har jag också målat + bytt lite möbler mot en soffa. Perfekt när man kan byta möbler med varandra. Imorgon såg jag att det skulle bli finväder så då ska vi försöka vara ute mest hela dan + att vi tänkte premiärgrilla!!=) Mmmmmm!!
Nu ska jag snart stöka undan lite här hemma innan läggdags. Skönt att samla in lite leksaker m.m från golvet så man slipper se det imorgon.


2 kommentarer:

lollo sa...

fint det blev puss!!

Unknown sa...

Otroligt vad fint det blir :), Nu ser man ju hur det kommer att se ut när köket blir målat oxå,
Vad du är duktig !!!!