6/26/2009

Sommar sommar och sol.......


Jag fullständigt älskar sommaren!!!!
Kan nog aldrig få nog med värme. Idag hade vi över 30 grader i skuggan!=) Jippi!!
William är den enda som klagar lite över det. Är nog väldigt varmt att ha blöja hela tiden, men ibland får han luftas lite. Skönt att ha källare ibland. Martin har nyss gått ner och lagt sig.....okej ibland kan det bli lite för varmt=D Till veckan kommer lillebror upp igen. Ska bli kul. Tror vi ska fara upp till Ramsele en sväng då. Han kanske sover över hos oss ochså nån natt. Han har inte hunnit träffa William ä, så det ska bli skoj. Tyvärr så har han väl inte med sig sin son. Har inte träffat hans än=( Tragiskt nog.
Föresten så fick man sig en liten överraskning i morse. Michael Jackson har dött!! Hade man inte räknat med. Han var ju så ung. Hjärtinfarkt säger dom att det var. Det är ingen förberedd på.
Han var min idol när jag var liten. Försökte lära mig moonwalks men det var lite klurigt. Alla hans operationer tog nog hårt på kroppen tror jag, och sen knaprade han nog ett och annat piller.
Nu ska jag göra nån nytta Hej hej.........

1 kommentar:

MiansArt sa...

Jaaaa visst är det underbart med sommaren!! Man blir som en annan människa.
Kram