6/10/2009




Igår kom mamma och sov över till idag, så jag har inte gjort så mycket idag förutom att umgåtts med henne. William har varit grinig idag och bara tagit små korta powernaps hela dan. För ett tag sen fick han bada och efter det blev han jättetrött och somnade för första gången i sin egen säng! Har ställt spjälsängen i hans rum så han kan övningssova på dagarna, för annars på natten så vill han inte sova själv utan sover hos oss i sängen.
Jo förresten så har jag gjort en vägg med tavlor i hans rum. Sprayade olika ramar vita och ramade in lite foton. Ser väldigt gult ut på bilden, men är vitt. Ska spraya fler ramar sen.
Ska lägga ut lite bilder sen på hur hans rum blev.
Nä nu ä det godnatt....snark....

7 kommentarer:

MiansArt sa...

Vad fint han får det!!!

Karin (Albins mamma) sa...

Jasså han är inne i en sån, så han vill äta mer än vanligt också då?
Ja gosse, Albin är 9½ månad och har fortfarande problem med sömn. Jobbigt som tusan!
KRAM!

Anonym sa...

Hej alla norrläningar.. william ser ut att vara sin far upp idagen :D..... Med varma hälsningar från oss i skåne.

Elisabet sa...

Hej!!!!Va kul att ni skrev på min lilla blogg=) Antar att det är syster Eva eller kanske Malin=) Ja han kanske är lik Martin, men jag tycker han har morfars ögon iallafall och kanske mammas rastlöshet;) Hoppas ni har det bra, och hälsa resten av familjen så gott.

emily sa...

åh så vackra bilder!!!

Elisabet sa...

tack så mycket!=)

MiansArt sa...

Barnvakt är vi såååå gärna.. kan ta honom hela midsommarhelgen,
Jag tror det var Martin o therese som skrev inlägget till er... Martin fick din adress...
Kram på er!!!