6/28/2009

Solen värmer på duktigt=)

Trollstigen i Norge.
Sitter här i handduken alldeles kall mmmm. Det är så skönt att ta en kall dusch efter en stekhet dag. Idag var syrran och jag på Risön en sväng och jag brände såklart upp halva mig. På något vis så tror jag mig klara mig bra utan solkräm......dax att andvända kanske.

Martin var snäll och tog Wille ett tag så man kunde få lite egentid. Är skönt ibland, men oftast så saknar jag honom efter ett litet tag. Räcker med att jag åker på ica och handlar så saknar jag han=) Tänk att man kan bli så uppslukad av en sån liten sötnos. Blir väl så när man är med han hela tiden=)



Nu är min lillebror på väg hit från Borlänge, men han tog en sighteseeing och for vägen över Oslo och sen Trollstigen innan han far in i Sverige igen. Tyvärr så går det inte att nå honom eftersom han inte har nätteckning för Sverige än, men jag hoppas det går bra. Är ju en bit att fara.

Nä nu är det godnatt..ZzzZzz

Inga kommentarer: