6/23/2009

Blomster

Barnförbjudna skulpturer....fniss=)







Idag har mamma och jag varit på Bodens och handlat en massa blommor. Var inte så hemskt mycket folk där fastän det var halva priset...konstigt. Varmt var det iallafall. William satt och sov i bärselen, så han verkade inte må illa av värmen. Martin och jag har hängt upp ett nät för humlen idag så den har nåt att växa uppför. Lite grejs på hemmafronten idag=)
Mamma visade ett kort på min morbror Linder idag. Han är konstnär och har bla. kvinnan på bilden på Göteborgs stadsmuseum. Där vi bodde förut i Värmland Håltebyn, där hade han karvat en massa skulpturer uppe i skogen vid vårt hus. Längesen man var nere hos släkten nu.
Skulle varit nere och hälsat på systrarna i Malmö ochså, men man tar sig tyvärr aldrig tid. Pratade med syrran om vi skulle ta en tripp ner nästa sommar, skulle vara jättekul. Man behöver nog minst en vecka iallafall. Helst två=)
Nu ligger Wille utslagen i min famn och sover. Är så kvaft inne. Äntligen sommar!!!!!!! Så skönt.
Imorgon blir det en till tripp till Bodens och sen på ett loppis för att se om jag kan hitta ett bord att ha ute till de vita stolarna.
Nu är det blöjbyte...hejdå.


Inga kommentarer: