5/03/2009

Söndag

Idag har det blåst hela dan och inte alls varit särskilt varmt. Syrran och Emilia kom imorse så vi tog en promenad och sen for vi o kollade på en gård syrran ska lägga bud på. Låg på ett bra ställe, men det är mycket att göra på huset. Fast för priset dom skulle ha så har dom råd att renovera ochså. Är syrran barnvakt så kan jag hjälpa dom att tapetsera=) Det tycker jag är kul. Nu har jag nyss varit och hämtat grejer hos Lollo som hon handlat åt mig på Ikea=) Och sen har jag varit och handlat mat. Idag blir det varma mackor!! Mmmm!! Nä nu ska jag äta. Hej Svejs.

1 kommentar:

Cissi sa...

kommer aldrig kunna säga de nog många gånger hur söt Wiliam är, ett riktigt charmtroll :) hörde att martin fick till bilen, måste kännas riktigt bra.
Vi får dra ihop en grillkväll snart tycker ja. Men ha de gott å hälsa me dig. kram