5/22/2009

Fredag

Här är hängstolarna jag hittat på Rusta. Ska ha två under björken i sommar. Kostar lite över 200:- styck, så dom var väldigt billiga. Skulle vilja ha en riktig hängmatta, men vi har ju bara ett träd så det är synd=(
Mossan växer iallafall bra på vår gräsmatta.

Lillgubben ligger o sover.

Igår var Sandra Martins syster hos oss och hälsade på William. Jätteroligt att hon kunde komma upp. Hon bor annars i Västerås, så det blir sällan att hon får tid att komma.
Imorse kom syrran. Det var perfekt=) Fick tid till att ta en dusch. William har varit extra gnällig och vill vara nära en hela tiden de senaste dagarna. Vet inte vad det är. Verkar inte vara magont hela tiden heller. Reser jag mig från soffan så börjar han gnälla på en gång. Säkert nån av de där faserna alla snackar om. Än så länge så är han ju så liten. Vi fikade tills syrran skulle börja jobba vid 11 igen. Föresten så fick de huset de kollat på, så nu kan dom snart börja renovera lite=) Jag har ju lovat Felicia en Kittymålning, så vi får väl se=)


Just nu ligger William och sover. Jag har klippt gräsmattan på baksidan, men det är så hemskt mycket mossa så jag vet inte vad man ska göra för att bli av med den. Måste kratta hela sen. Är såå drygt för den är så stor! Nu i helgen är det marknad inne i Sollefteå, så då ska vi gå ett gäng o kolla. Man måste ju bara handla lite munkar iallafall=)


Ikväll ska vi till Mattias och Cicci. Martin o Mattias ska spela nya guitar hero "Metallica"
Undrar vad man ska äta idag... Igår blev det baugetter med röra och grönsaker.

Jag vill verkligen till Birsta och handla nu. Så mycket man vill ha och behöver.
Hej svejs.



Inga kommentarer: