5/11/2009

Kulan blev ett Russin

Oj va fort man glömmer och ändå har det gått bara 3 veckor sen man hade den kulan. Nu påminns man bara av jätterussinet som bosatt sig på magen, men vad gör väl det, för man vet ju att nåt fint har kommit ifrån det. Utseendet är ju inte allt.
Idag har varit en lugn dag hemma. Har varit ute och gått en sväng med William, men annars har det inte hänt så mycket. Har suttit vid den bärbara datorn och kollat en massa avsnitt av Design med Simon & Tomas på tv3.se Nja Mija är bäst som är på Bygglov. Bäst inredningsdesigner någonsin.
Imorgon ska jag på BVC och sen ..........hm.........jag får se vad jag hittar på.
Håret är föresten fortfarande orange efter 3 blekningar så imorgon ska jag köpa slingmedel, eller så kanske man ska göra några mörka slingor ochså???? Ja vi får se. Typiskt att jag hela tiden ska färga mörkt och sen ångra mig efteråt. Ungefär samma som att jag klipper till lugg om och om igen och ångrar mig varje gång! Man är inte smart=)
Kul föresten att få meddelande av dig Bea på bloggen=) Hoppas ni har det bra!=)

1 kommentar:

Virre sa...

Känner igen mej där, tröttnar på långhåret å klipper kort & efter en vecka har jag ångrat mej =(
Så typiskt