5/28/2009

Idag på en Torsdag har vi......

Duken hade gått på 599:- men var nedsänkt till 150:-
så där gjorde man ett litet klipp:)

Har nyss haft besök av ett larmföretag och samtidigt så kom Martins pappa och Odny upp och hälsade på, så vi fikade lite winerbröd o kaffe. Idag har jag varit på stan hela dan. Var hos Maria och målade klart skänken och sen for William och jag och beställde hans tapeter som ska komma hem efter helgen. Sen var vi på Kläddax, Bodens, Skattkistan och Konsum. Hittade en fin duk på Åhmans som jag ska ha ute i sommar. Hittade även en nappburk som jag ska köpa sen.
Äntligen har jag beställt en ny skrivare. En riktigt bra fotoskrivare "CanonPixa" Eftersom jag håller på så mycket med foto så är det lika bra att köpa en riktigt bra skrivare. Imorgon ska jag börja måla alla lister och fönstret i Williams rum, så det är klart för tapeten sen.

Inga kommentarer: