8/24/2011

Mitt hår faller av!!!


Wille fingrade på kameran och ställde in skärpan så fint=)
Varför tappar jag så mycket hår!!!!! Det är hår på golvena och fulla sängen. Visst att man tappar hår efter graviditeten men det här är ju löjligt mycket=( Läste idag att det kan vara mina p-piller Cerazette så nu tror jag att jag ska sluta ta dom och byta till nån annan sort. När jag borstar håret så blir det en jättetuss med hår i borsten och det verkar fara av med roten.

Aurora sov förresten i sin egen säng hela natten till idag=) Fick väcka henne när Wille skulle på dagis och lilla Wille har blivit jätteförkyld men har ändå bra humör. Dagis tyckte han kunde komma ändå för alla som var där var också förkylda. Hoppas att resten av familjen slipper den!
Imorgon ska jag till tandläkaren och tänkte höra med svägerskerna om de vill passa Aurora 1 timme....hoppas=)

1 kommentar:

Lisa sa...

Ett tips! Jag brukar ha perioder i min sjukdom då jag tappar mycket hår, då äter jag b-vitamin, och det hjälper!! Jag brukar köpa en sort som heter B-max som är extra starka. Kolla på Mintera.se. Man kan antingen ringa eller maila en beställning!