8/22/2011

Lite från idag...

Alexander & Vincent.
Mammas underbara lilla docka.
Efter Willes bad hittade jag han i soffan gosande med lilla Aurora som sov=) Otroligt söta!!! Var tvungen att ta några kort på dom.

Lite bekymrad blick?
Gospaus=)
Lilla Alexander.

William började första dagen på dagis idag och det gick jättebra. Jag trodde inte det skulle gå så bra för han började gny när han såg vart vi stannade men när vi kom innanför dörrarna så började han leka direkt=)-Hejjå mamma, sa han
Camilla och jag tog en långpromenad och sen en kaffe och efter det fick jag ganska mycket gjort. Jag hann städa källaren och skura alla golv uppe. Är så skönt när det är gjort! Hämtade Wille på dagis som blev jätteglad att se mig och -lillasyster, som han sa idag=) Han visade vad han hade bakat med Playdoe och efter det följde Camilla och barnen med hem på fika och lek. Alltid trevligt med sällskap!

Inga kommentarer: