8/04/2011

Lite från idag...

Under tiden som barnen tittade på Tingeling så har jag grundmålat en massa möbler ikväll. Ibland ser vårt kök ut som en målarverkstad=)

Oj va det regnade idag!!!

Aurora var på BVC för sina första sprutor igår. Har inte märkt att hon blivit påverkad på nåt vis av dom. William blev så hemskt trött när han fick sina.
Idag har hon fått smaka på Mangopure för första gången och det var riktigt blä tyckte hon. Har köpt hem gröt jag ska börja ge henne. En del tycker nog det är för tidigt men hon behöver nåt extra för hon är nästan jämt hungrig och nu har hon börjat tigga när vi äter så dregglet bara rinner ur munnen hennes=) Vissa kulturer börjar när barnen är 2 månader tom. men nu tycker jag att hon börja visa att hon vill ha mer än bara mjölken så då ska man nog lyssna mer på barnet än rekommendationerna bara man tar det lugnt med en liten sked att börja med. Har blandat Nan1 & 2 också och hon har inte reagerat nåt på det heller.
Nu ska jag sova....är helt slut Godnatt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Du målar om mycket möbler vart fyndar du möbler, sedan vad handlar du för färg och vart. Nyfiken.

Elisabet sa...

Det är väldigt mycket letande efter möbler och svårt att hitta dom. Kan inte ge nåt bra svar men ibland har man tur sist genom Facebook så hade en vän några till salu. Det kostar lite såklart. Beckers brukar jag använda. Snickerislip och Elegant.
// Elisabet