9/02/2010

Inskolning

En nyvaken William på väg till dagis.
Min goknopp=)
William står vid husknuten och äter svarta vinbär. Han älskar dom och brukar säga namnam och peka vart han ska=)

Inskolningen går väldigt bra, så imorgon ska William käka lunch med de andra där. Han leker för fullt där. Han känner ju några andra småbarn där så det kommer nog gå bra sen när inskolningen är över. Tycker det känns hemskt att han ska på dagis redan för han är ju så liten. Hoppas han får dagmamma sen. Jo är det någon som har en mes "väska att ha barn i på ryggen" Vi ska ut i skogen på Lördag så det skulle vara bra om man kunde få tag i en så William kunde åka bak på ryggen i....hojta till i så fall.
Nu ska jag göra kvällsfika och sen är det sängdax....jättetrött idag.

3 kommentarer:

MiansArt sa...

lillstumpen min!!! Tänk att allvaret börjar så tidigt......Hade det varit förr i tiden hade jag tittat efter honom på dagarna....synd att det ej kan vara så nu!!!

Sophie Eklund sa...

Hej, såg att dom hade en sånn "stol" på fyndlagret i sundsvall, bra skick och pris =) Ni kanske inte hinner dit till på lördag, men om ni behöver i framtiden så vet du =) Hoppas allt är bra med er! Kram

Anonym sa...

Hej, Jag hörde att Wille inte var så pigg =( hoppas han kryar på sig snart. Kram från Camilla & Vincent