9/07/2010

I helgen var vi ute och försökte hitta svamp och bär men efter 5 km genom skogen så hittade vi inget annat än giftsvampar. William blev förkyld i helgen så han har varit hemma från dagis i ett par dagar nu. Blir nog inget dagis imorgon heller. Nu ska jag ta en lång skön dusch efter ett skitjobbigt kickboxningspass på GK Pulsen.....men oj så skönt det känns efteråt i kroppen. Testade även Yoga, men det var inget för mig...hände lixom ingenting förutom att en av kärringarna fes under avslappningsövningarna när alla låg tysta och det värsta var att hon sa -Oj då.
Jag skulle nog låtsas som att det inte kom från mig=)
Hej på en stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vilken kärring, hon som fes alltså, jag skrattade för mig själv när jag läste :-) Hur är det med Wille? //Camilla

Cissi sa...

hehe, fisen va helt klart höjdpunkten på de passet. Pigg idag då? Ja va inte så mör som ja trodde att ja skulle va, men grymt kul va de iaf :)