9/23/2010


Idag har det varit full rulle. Började med att jag lämnade av en gråtande stackars William på dagis. Han blev superglad när jag hämtade honom=) Hade inte alls varit en bra dag på dagiset idag. Bara grin och han ville inte sova, men så är det ju ibland. I förrgår hade han hög feber pga av en kindtand som nu äntligen har spruckit upp ur skinnet nu.
Under tiden han var på dagis så började jag måla panelen här hemma.....Äntligen!!! Hihi!!
När jag hämtat Wille på dagis så kom Camilla & Vincent på fika=)
Efter Martin kom hem så for vi och lämnade William hos Farmor och sen for vi upp på skyttebanan och sköt hagel. Nu har vi kommit hem och William slocknade i bilen på väg hem så det var bara att klä av honom och natta han, så nu tror jag att jag ska ta mig ann och måla alla dörrar............känns lite jobbigt! Någon som vet om nån vacker tapet?
Hejdå

Inga kommentarer: