8/23/2010

Tidig kväll för William

William slumrar sött.
Hittade världens största champinjon på Ica idag!!!

Idag har jag varit och besiktat bilen som fick 1 fel bara......blev jätteförvånad!! Vänster fjädertallrik var trasig. William och jag var på dagiset för att prata om inskolningen som börjar på Onsdag nästa vecka.....kommer nog gå jättebra för William började leka direkt när vi kom dit=) Ska ha han hos dagmamma sen men det blir senare pga platsbrist. Annars idag så har vi varit hos Williams Farmor en sväng och efter ett tag så hämtade Martin han där så jag kunde börja måla 6 stolar som det är "shabby chic" beställning på.

William låg och kollade på "Lightning McQueen" och efter ett tag så hittade jag han sovande så det var bara att bära in han i sovrummet. Nu har jag ju massor av egentid ikväll....så jag ska nog hinna photoshoppa lite tom=)

Inga kommentarer: