8/29/2010


Skulle behöva ha loppis.....

Äntligen börjar sovrummet bli klart!!! Känns så skönt!! Har målat de senaste dagarna och ville få det klart så jag har inte haft tid att blogga. Funderar på att måla sänggaveln sen, men å andra sidan så är det fint när det är nåt som bryter av det vita.........nja tror att jag ska måla den vit med texten "This is where its all going down"=) Brukar dom inte alltid presentera sängen så på "cribs" Ska ta fler bilder sen på andra sidan av rummet m.m när det är färdigtapetserat. Tapetserade 3 våder idag tills rullen började bli konstig....tryckfel, så jag måste åka å byta den imorgon. Nu ska jag ta mig ett bad och raka bena.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blir, jag och Vincent kommer över och kikar nån dag :-) //Camilla

MiansArt sa...

Tänk vad lite färg kan förändra :)... Blev ju ett helt nytt rum!!! Jättefint!