8/21/2010

Surare kan ingen vara.....

Nu idag har William och jag varit hos Louise och grattat i efterskott till Tyra & henne. Sen for vi upp och handlade inför surströmmingsfesten ikväll. Jag gillar inte surströmming så jag ska ta sill istället.....mmmm längtar!!
William såg så rolig ut igår. Jag tog en bil ifrån han som inte fungerade och han blev jättearg och skrek i högan sky. Jag sa åt att att vara tyst och då spänner han blicken i mig med världens sötaste lilla surläpp och säger bestämt -Dumma du! -Vad sa du nu? frågar jag och då går han iväg. Senare frågar jag om han vill ha en kaka och om han är snäll nu, då nickar han och säger med sin sötaste falsettröst tack tack=) Det är inte lätt att hålla sin min när han är sur för han ser så söt ut=)
Han är inne i en surperiod nu eftersom en massa kindtänder håller på att pluppa upp, så man får sig några fina blickar ibland =)
Lägger ut bilder sen från vår kväll....hej hej

Inga kommentarer: