6/18/2010

Utmaning


1. Hur gammal är du om fem år? 33
2. Vem var den sista du träffade? Mattias & Cicci

3. Hur lång är du? - 158
4. Vilken var den senaste filmen du såg? 47an löken.
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Är du på på Lördag?? Då blir det drag. Till Cicci.
7. Vad är dagens planer? Resten av kvällen ska jag sortera papper "skittråkigt"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa... Jobbigt med sms tycker jag.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Pappa finns inte mer.
10. När såg du senast din mamma? En månad sedan. Hon är jämt ute och reser.....
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nä men en massa andra djur.
14. Vilken är din favoritplats? Ute på altanen, pladask på rygg i strålande solsken.
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter & källare.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte i Forsmo hoppas jag....neråt landet i ett fint gammalt hus med en vit grind, en massa träd, buskar och gärna en sjö nära.
17. Vad skrämde dig som barn? När Pappa & Mamma snarkade. Jag trodde dom skulle dö.
18. Vem fick dig att skratta senast? William. Låg och busade i sängen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Ja, har inte en enda.....
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar & stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? 3 Värmland Hälsingland Ångermanland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja lite här och var.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Försöker, men ibland orkar jag bara inte.
27. Vilken är din favoritglass? Snickersglassen
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus, bil, resa, betala bort alla räkningar för mig och resten av familjen.
29. Tycker du om kinamat? - Ja det är supergott!
30. Tycker du om kaffe? Ja ibland
31. Vad dricker du till frukost? The eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nä jag rullar runt åt alla möjliga håll.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Mmm det är härligt.
35. Är du en beroendemänniska? Blir väldigt lätt beroende.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ???
37. Vill du ha barn? - Har redan ett.. Men vill gärna ha fler.
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska. Glömt spanskan.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp "en gång för mensvärk" Pinsamt nog.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, lite smårädd för hav och sjöar. Man vet aldrig vad som döljer sig där nere.....
41. Vad spenderar du helst pengar på? William, Martin och inredning
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. När känner du dig lycklig? När solen skiner, man är ledig och har pengar att spendera på lite roliga saker. När jag busar med William. När man får uppskattning från sambon.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - En ballerina kladdkaka....Mums
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jättesvårt men Lollo kan va väldigt rolig när hon lägger den sidan till;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Brusten blindtarm.
47. Vad har du för ringsignal? Marcolio "Emma"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja en del.
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Williams rum. Det är ljust där
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag ja skulle klara.
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än, men jag borde få det snart.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser aldrig böcker. Alldeles för tråkigt.
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Bara om William gråter och jag vill göra han glad.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hönö
59. När var du i kyrkan senast? I Onsdags.
60. Vilka personer utmanar du? -
Alla som vill!

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag antar alltid utmaningar :)