6/18/2010

Fy vilket tråkigt väder det är idag. Lägger ut en somrig bild som uppmuntran=) William är fortfarande sjuk. Hade feber inatt så jag var uppe flera gånger och gav han dricka och supp. Fy...ja tycker inte om när han är såhär. Jättesvårt att få i han nån mat också. Nu har jag satt på han en liknande stomipåse "som man tar urinprov med på små" Ska kolla om man får nåt urinprov, för annars ska jag åka ner och lämna till dom på akuten så de kan kolla stickan. Lymfkörtlarna är så svullna på lillgubben men idag var han ändå lite piggare än igår, så jag hoppas det börjar gå över. Idag ska jag sortera upp alla papper och få lite ordning i kaoset. Skönt att få allt på sin plats sen. Ska köpa fler hyllor och stolar till datarummet också. Nu ska jag börja stöka här hemma så hej på ett tag...

1 kommentar:

Tessan sa...

I morgon är det cirkus i stan. Hade tänkt fråga om nu skulle me men såg att Wille fortfarande är sjuk. Hoppas han blir bättre snart!