6/30/2010

Full Rulle...


Har aldrig nån tid för att blogga nu. Jobbar jämt känns det som. Idag har jag jobbat kväll och efter jobbet målade jag så jag kom hem vid 22:30. Varit i Sundsvall flera gånger också så sist fick vi tag i en utegrupp från Bauhaus och en massa hängrännor till garaget. William fick lite grejer på ToysRus också. Imorgon jobbar jag kortdag så jag tänkte fara och handla blommor så man kan plantera lite fint i rabatterna här hemma. Nu ska jag krypa till kojs. Börjar 06:45......blä!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag såg dig inte, men det skulle ju ha varit en rolig syn :-) //Camilla

Anonym sa...

Jag skulle skicka ett mess och höra om du är hemma lite senare idag, men jag har tappat numret =( //Camilla

Anonym sa...

Tack då ska jag spara det. Jag tänkte höra om du var hemma och bjöd på en kaffe, var därför jag ringde förut :-)//Camilla