5/17/2010

Sista sprutorna är tagna

Trötter.
I Onsdags var jag med William på BVC för de sista sprutorna. Sista skulle tas vid 1 års ålder. Gick ganska bra. Han grinade en liten stund bara. Dom svider ju ganska bra=( Själv så hatar jag nålar!...usch! Han fick lite ont i benen dagen efter bara men ingen feber eller annat. Han går mer och mer och släpper gärna själv för att testa. Tänkte lägga ut en film på han men det verkade ta hur lång tid som helst att ladda in den så jag ska testa sen igen.

Helgen har varit ganska lugn. Jobbade Lördagen på Skärvstagården och på Söndagen var vi ner till Williams Farfar och fikade "han fick HD-nappen av dom" Ljuddämpare stod det på paketet=) Nu ikväll tänkte jag åka ner och fortsätta med "Anna" skåpet. Ska slipas lite mer, oljas och laseras innan lackning. Blandade svart i oljan så det blev samma nyans som tidigare.
Just nu ligger William och tar sin dagliga sömn, så efter det tänkte jag fara ner till hans gammelfarmor och hälsa på.

Inga kommentarer: