5/14/2010

Helt slut i huvet!!

En till liten ros..
Moa & Wille
Igår var vi och hälsade på Elaine en sväng. De höll på att flytta nya lekstugan på plats. Idag har jag skjutsat syrran och tjejerna på marknaden & under tiden de gick runt så for Wille & jag och gjorde en massa ärenden. Idag har det verkligen varit en skitdag för William. Bråkig och sur från det han slog upp ögonen i morse. Höll på att bli tokig på han! Allt han inte fick göra gjorde han idag så nu känner jag mig så utpumpad efter alla 100 "nej" och "ajjabajja"man sagt. Nu ska jag ta en dusch och gå å lägga mig. Jobbar imorgon 7-17 så hejdå på ett tag.

2 kommentarer:

MiansArt sa...

jag har väntat......o väntat..... oväntat,,,på bild av min lilla älskling oohhh äntligen!!! synd att vi inte är hemma o kan avlasta lite :(
Kram på er!!

Anonym sa...

nu har jag hittat hit :) tack för en trevlig jobbdag idag! nu ska ja hitta dina bilder på vad du pysslar med :) /Annika