5/25/2010

Blåsig Tisdag

Idag har dagen bestått av ett blåsigt tråkigt väder, så jag for ner till Hilda med William. En sväng på stan och fick en jättefin sjal av Hilda från KappAhl=) Sen kom Maria & Hasse hem så de tog William i några timmar och under tiden for jag hem och städade hela källaren=) Skönt att det är gjort! Tänk gjort det länge, men William är ju konstant i trappan och skall gå upp, så det blir inte mycket gjort då. Nu ikväll har jag lagt William och börjat måla ett havmånebord. Tänkte göra nån text på den men vet inte vad??? Nån som har en ide??
Känner mig mycket piggare idag så det känns skönt att det bara var en liten släng av nåt.
Så Cicci du behöver inte va rädd för smitta=) Vi kan ta en promenad när du känner för det. Imorgon blir det Baltsar och sen till Hilda för att hon fyller 86 år!
Nu ska jag måla ett lager till och sen kolla lite tv.

1 kommentar:

Tessan sa...

Har du några planer för i morgon? Tänkte att jag annars kunde titta förbi en sväng på förmiddagen?