6/09/2011

Trötter

Klockan är 05:11 och jag sitter uppe med Aurora. Hon är superpigg och har nyss fått en flaska mat. Ligger och jollrar för fullt=) Jag gjorde misstaget att lägga henne för natten kl 21 igår men eftersom hon är lik sin bror så är hon såklart pigg nu. Wille la jag klockan 23 när han var liten och då sov han till morgonen. Hon är likadan. Lägger jag henne då så sover hon tills vi ska upp för dagis, men jag tänkte testa denna gången om hon kunde sova lite längre. Förra gången sov hon till 04 så lite längre vart det iallafall. Igår vände sig Aurora föresten från mage och hela vägen över på rygg=)

Det var varmt inatt så jag satte på takfläkten men Wille tyckte den var så intressant så jag vaknade och såg att han låg och stirrade på den. Får se hur pigg han är på att kliva upp till dagis idag. Sista dagen idag för han sen har han sommarlov=) Idag måste jag tömma alla kläder m.m där så jag kan fylla på nytt till hösten.

Ska se om Aurora tömt sig på lite energi nu så man får sova ett par timmar till.....

Inga kommentarer: