6/07/2011

Härliga sol=)

Prinskorven vår=)
Lillprinsessan i vagnen=)

Pappa Martin vyssjar=)
Mitt project jag håller på med. Ska bli vit med text=)

Varit hur fint som helst ju så både igår & idag så har vi varit ute mest hela tiden. Williams dag igår började inget bra. Han hade så bråttom ut på morgonen så han stöp ut från trappen. Som tur var så gick det bra men han fick ett stort skrapsår/rivmärke längst hela magen=( Det blev en massa grin men värsta grinet var när han fick ett jätteplåster på sig. Williams badade och busade med vattenpistolerna. Han kommer fram till en och säger -mamma Men man ska inte titta dit för då skjuter han en =)
Idag har vi varit ute en massa och senare for vi ner på stan. Följde med syrran och flickorna på Folktandvården men aldrig mer säger jag bara............William var överallt och rev. Han sprang i korridoren. In och snodde sockerbitar som dom hade satt upp för att visa hur mycket socker det är i tex dricka.............JAG VAR TOTALT BLÖT AV SVETT!!! innan Syrran var klar. William sprang hysteriskt och Aurora skrek i högan sky. Jag höll på att skämmas ihjäl när alla satt och tittade på min kamp mot William. Han skrattade och sprang och jag efter han alldeles blöt av svett och ilsken blick......ne fy...aldrig mer Folktandvården med Wille!!!!!
Aurora har blivit mycket nöjdare nu när hon fått Nan istället för BabySemp. Hon grinar i princip när hon är hungrig....tur att nån är lugnare=)

Inga kommentarer: