11/07/2010

Snö överallt.

Igår var jag och William till Birsta med Maria & Hasse. Blev lite smått å gott inhandlat. Martin stannade hemma för att jaga. Det blev en Järpe denna gången också så snart har han fått ihop till en middag=) Dom är ju inte direkt stora. Efter vi kommit hem och plockat upp alla grejer så for vi till Långsele för att hämta Martin på dartklubben. Sen vidare för att äta pizza i Långsele och efter det till Eva & Fredrik som hade huset fullt av Sara, Jögga och hans barn. Åhh va jag ångrar att jag inte köpte hängslen till Wille för nu jagar jag varenda mamma efter ett par. William ska ta sitt första dagisfoto imorgon så jag skulle vilja ha skjorta hängslen och ett par finbyxor på han. Har redan allt inklusive en gubbkeps så det är bara hängslen som fattas. Ska kolla med grannen när de kommer hem. Nu ska jag fortsätta städa och sen blir det att fara på stan för att handla middag i snön.

Inga kommentarer: