11/29/2010

Brrr..


Bilen är hemma iallafall efter hjälp av Hasse med att byta däck, så kommer Martin hem ikväll och berättar att det luktar bränd plast från min bil......vad mer kan gå fel? Hoppas det inte är nåt allvarligt med den för jag tycker väldigt bra om den bilen. Blev ingen målning idag utan jag satt och tömde kameran på ca 400 bilder, installerade cs4 "funkade inte"kollade mailen som hade 432 olästa meddelanden. Bara att radera det mesta. Har bytt mail så all skräp kommer på den gamla. Ja jag gjorde sånt som jag inte gjort på länge. Williams foton sa dom blev bra så det blir spännande att kolla dem sen när de kommer. Efter dagis for jag och William i ilfart till Camilla på fika. Trodde man skulle dö knall och fall av kylan. Har frysit hela dan. Nä vissa dar ska man inte gå utanför dörren. Ändå är det ju inte extremt kallt men det är en bitande kyla in på benen. Imorgon är det ultraljud så jag hoppas lillen mår bra där inne. Blir spännande nu när man kan se ordentligt. Nu ska jag umgås med lilla familjen innan läggdax, godnatt på er=)

Inga kommentarer: