11/08/2010

Sötaste i hela världen=)
Imorse när jag for och lämnade William på dagis så var det svinkallt! Ingen fönsterskrapa i bilen heller så det var bara att vänta till den hade tinat upp på tomgång. han skulle ta dagisfoto idag och jag hade klätt upp han fint med skjorta , hängslen och finbyxor men när vi kom ner i morse så var fotografen sjuk...typiskt! Jaja nästa gång blir den 29e.

Idag har jag målat en massa panel igen. Känns som det aldrig är nån ende på det här. Gruvar mig för taket, men nu är tapeterna beställda så det är bara att sätta fart. Jag kan ju inte vänta med att hä upp dom när jag väl har dom hemma=)












Första snön kom igår=( Längtar efter advent så man får lite värme i själen.




Nu ska jag hämta Wille ...

2 kommentarer:

Tessan sa...

Vi måste leka snart tycker jag :) Ni kan komma hit eller så kanske vi kan komma över till er. Just nu är Emilia sjuk och har ögoninflammation så det är inge vidare smart att leka nu.

Ps: Jag efterfrågar magbilder :=)

Elisabet sa...

Ja det tycker jag=) Vi hörs av när lillskruttan är pigg igen. Kram