10/07/2010

Måla måla

Nästa projekt........ser inte fram emot det. Så många lager färg innan man kommer vara klar här.
Målat taket + ett varv på allt idag. Senare projekt blir att ta bort pizzavalvet men nu vill jag bara få det färdigmålat.
Shit va jag målar!! Nu måste jag ge mig så det hinner torka innan lillgubben ska hem från dagis. Idag gick det jättebra att lämna han. Han sprang iväg och lekte med bilarna på en gång men igår var det inte lika kul + att han fick en allergisk reaktion där. Ingen av oss förstår vad det kom ifrån för han åt bara risgrynsgröt med mjölk och kanel. Dom sa att han hade blivit jätteröd i ansiktet. Jag tycker dock att om sånt händer så lägger man inte barnet ute i vagnen för att somna utan då har man stenkoll på han ifall det blir värre. Bättre han får sova inne på madrassen.

Nu ska jag slänga in en maskin med disk också så man slipper ha William inkrupen i diskmaskinen sen=)

1 kommentar:

Tommy sa...

Det blir ju superfint!! Ska bli skoj att se slutresultatet.
/Tommy