10/25/2010

Full rulle här hemma

Gjort lite tavlor också.

Mycket att måla!!!

GoWille
Wille med Pappa=)
Mamma & William somnade i soffan=)
Har aldrig tid att blogga känns det som men nu ska jag lägga in lite av vad som tar upp min tid på sistone. Har målat en massa och snart ska det väl vara klart men börjar lessna efter alla lager. Idag håller jag på att köpa en osedd bil så jag får se om han går med på mitt bud. Hittade en Saab 9-5 som bara gått 13000 mil. Maria & Hasse ska åka dit nu och kolla. De är i Västerås på jobb så förhoppningsvis blir det köp=)

William har varit lite krass nu i helgen. Fick vaccin mot mässling, påssjuka och röda hund och 2 veckor efter det har han fått prickar på kroppen, är på superdåligt humör och inte alls sig själv.
Nu ska jag hitta på nån mat....hejdå!

Inga kommentarer: