4/19/2010

Stress stress stress


Mmmmm nu har vi grillat i två dar. Verkligen längtat efter chili och vitlöksmarinerade champinjoner m.m Känner mig så stressad inför Williams 1 års kalas. Visst jag vet att William inte bryr sig men jag vill göra ett fint litet kalas till han ändå=) Imorgon ska jag fara å handla allt till tårtorna så man kan börja göra sockerblommor och bottnarna klara imorgon. Hoppas paketet med hans presenter kommer imorgon och sen ska jag sätta in bilden i tidningen på han....pust blir alldeles slut bara av att tänka på allt jag ska hinna med. Bilden till tidningen finns på Lollos kamera och hon får jag inte tag på!!! Blev väl som det blev med bilderna.....inte så lätt att ta bilder själv när pojken inte vill sitta still=) Ser du detta Lollo så maila dom så jag får med mig bilden imorgon. Ringt dig hela kvällen men du verkar inte va hemma. Nu ska jag skriva inköpslista och sen måste jag gå å lägga mig...

Inga kommentarer: